Grenspoezie Webquest

4 Gymnasium schooljaar 2017-2018

 

AHE, LPA

Weging cijfer webquest: 2

Werkstuk : gedicht = 3 : 1

 

Cijfer werkstuk:Inhoud minus taal (max. 2 pt)

 

Groepsleden:

 

 

 

-------------------------------------Functioneren van de groep

 

Commentaar van docent: positief/negatief

Commentaar van groep: positief/negatief

 

Waardering:

0 Het gegeven cijfer geldt voor de gehele groep.

0 Groepsleden krijgen individuele cijfers.

 

Tussen dichter en lezer, Het woord als grenspaal

Kwaliteit antwoorden:

 

+++    ++    +/-    --    ---

+++    ++    +/-    --    ---

+++    ++    +/-    --    ---

 

 

 

 

Gedichtentribunaal

 

Kwaliteit van de analyse van het uitgekozen gedicht (een biografie van de schrijver, reacties/recensies op zijn werk, een beschrijving van de betekenis van dit gedicht zin voor zin inclusief de titel, een beschrijving van strofebouw en rijm bij dit gedicht, eventueel ook metrum,
beschrijving gebruikte stijlmiddelen)

 

 

+++    ++    +/-    --    ---

 

Kwaliteit van de discussie:

 

+++    ++    +/-    --    ---

 

Grensrijmen

 

Kwaliteit weergave discussie ahv dingen:

+++    ++    +/-    --    ---

 

 

Originaliteit en kwaliteit zelfgeschreven gedicht

 

+++    ++    +/-    --    ---

 

 

Werkstuk vormgeving (titelblad/inhoudsopgave/inleiding/

bronnenlijst/bijlages evt.)

 

+++    ++    +/-    --    ---

 

 

Logboek: datum, naam, soort werk, duur + conclusie over samenwerking

 

+++    ++    +/-    --    ---

 

 

 

Taalgebruik totale aftrek

 

 

Ww + formuleerfouten(-0,2)

interpunctiefouten: (0,1)

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentatie gedicht

Informatie over ontstaan eigen gedicht?

Informatie over stijl/ en vormkenmerken?

Kwaliteit en originaliteit van het gedicht?

Taalgebruik?

Beelden ondersteunen tekst?

 

Cijfer presentatie en gedicht:

 
 
 
 

Maak jouw eigen website met JouwWeb